Käki on paska lintu

Tämä on pakko jakaa. Tämän kun näki, niin tuli vähän eri olo tästä hienosta kukkuvasta linnusta, jonka kukkuminen, kuulemma kertoo elinvuotesi. Läpi paska lintu, ei voi muuta sanoa. Vaikka kukkuikin tässä pari vuotta sitten mulle ainakin 50 vuotta elinaikaa.

 

Josta tulikin mieleeni, niin se satakielen laulu taas loppui juhannukseen. Sitä sitten odotellaan jälleen ensi vuoteen.

Kategoria(t): nature Avainsana(t): , . Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

5 vastausta artikkeliin: Käki on paska lintu

  1. Mari sanoo:

    Käki todennäköisesti ilmaisee kukkuessaan myös elämän ilot ja vastoinkäymiset yhteiskunnassa jonka ihanteena on kilpailu.

  2. deejoosep sanoo:

    nyt on saatanan komea laukku. west germany. melkein MINT. isolla läpällä. tupla klikattavat lukot. hihna ok.

    • Samppa sanoo:

      Luinkin sun blogin, mutta kuva oli vähän epäkuvaava. Laitas parempi kuva, ja hintakin olisi hyvä tietää. Tosin, mulla on rahaa ostaa laukku vasta elokuussa, tai oikeastaan 23.7. jälkeen. Koska loma ja kermaperse.

      • deejoosep sanoo:

        Mulla on helpompi kävellä huomenna hakaniemen suutariin ja iskeä se sille eteen. Se tarjosi mun bägistä mikä on lutuinen 150 ja tämä on mintti. Ei hätä ei kiristetä mutta minä löydän sitä kama.

      • Samppa sanoo:

        No kuules Jooseppi, myy se hänelle. Mulla ei ole raha, ja ei saa sossusta moista apurhaa laukun hankintaan.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s