Tarkoituksellista vai epäonnistunutta mainontaa?

talvi16_17_04online

Metrossa mainostetaan jotain trampoliinipaikkaa, hieman kyseenalaisella kuvalla. Vai onko se pahuus katsojan silmässä? Arjalainen kainalotuulettaa, sehän on vain punikkisuvakkihuoran näköharha? Paha silmä, kun tälläistä kuvittelee?

Mainokset
Kategoria(t): eurososialistinenrealismi, mainonta, politiikka, postikortti, talous, valokuvaus. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s