Valtiollista Maltan pääkaupunkia yhdellä ällällä

talvi16_17_68online

Kummastelin jo joulukuussa, että mitä KELA yrittää kun hylkäsi minun työttömyyspäiväraha hakemuksen perusteena, että olen ansiosidonnaisuuden piirissä. Eihän minulla ole kassan päivät vielä täynnä. Silloin uupui 8 viikkoa.

Nyt minulle maksettiin viimeiset almut joulukuulta peruspäivärahan monentista. Kyllä, neljä viikkoa puuttu ansiopäivistä, kuten myös peruspäivistä. Minun pitäisi olla työmarkkinatuella.

Eihän tämä ole muuta kuin pitkäaikaistyöttömyystilastojen siivoamista KELAn momentista. En aio valittaa, ja pyytää siirtoa työmarkkinatuelle. Kerrankin niin päin, että väärä päätös on sinulle positiivinen.

Sitten vielä yksi huomio työttömyydestä, kertaakaan kukaan ei ole kysynyt dokumentin dokumenttia työnantajasta. Puheilla mennään. Ehkä tämä on sitä normipurkua? Tai sitten virastojen byrokraattien ammattitaidottomuutta?

Sama se edelleen, kunhan raha juoksee ja mies hitsaa kopissa. Kolme levyä, eli 90cm harjoiteltu. Viidennen levyn olisi paree olla koe joka menee läpi.

Kategoria(t): eurososialistinenrealismi, hitsauspäiväkirja, työttömyys, valokuvaus. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s